تعمیر وای فای مودم

۷۶۰ بازديد

یکی از پرکاربردترین وسایلی که این روز ها اکثرمان با آن در ارتباط هستیم، وای فای مودم است. با توجه به نیاز روزمره به استفاده ازاینترنت و ابزارهایی نظیر وای فای مودم، در صورت خرابی یا بروز اختلال در آن ها، مشکلات زیادی برای ما ایجاد می شود؛ که ما را به سمت تعمیر وای فای مودم سوق می دهد، لذا تعمیر وای فای مودم از اهمیت های زیادی برخوردار است.

اختلالات متعددی ممکن است برای وای فای مودم ها به وجود بیاید؛ که متخصصان و کارشناسان تعمیر مودم به خوبی با آن ها آشنایی دارند، اما یکی از ساده ترین راه ها برای آن که بفهمیم مودم دچار مشکل شده است تا آن را برای تعمیر ببریم، چراغ های آن است.

چراغ های مختلفی روی مودم ها هستند که هر کدام نشان دهنده یکی از کارکرد های مودم هستند یکی از مهمترین آنها چراغ اینترنت مودم است که اگر خاموش باشد نشان دهنده خرابی مودم است در این حالت به احتمال زیاد اینترنت قطع خواهد بود یا اینترنت قطع وصل می شود یکی دیگر از چراغ های مهم روی مودم چراغ وای فای است که اگر این چراغ خاموش باشد نشاندهنده خرابی وای فای مودم است خاموش بودن چراغ وای فای مودم به این معنی است که نمی توان بصورت بیسیم به مودم وصل شد خاموش چراغ وای فای مودم باعث می شود که نتوان بصورت وای فای به مودم وصل شد و از آن استفاده کرد و استفاده مودم و اینترنت فقط از طریق کابل امکان پذیر است

در تعمیر وای فای مودم، عیب یابی از اصلی ترین عوامل تاثیر گذار بر روند تعمیر است؛ به قول قدیمی ها، "از همان جا که رسد درد همانجاست دوا"،بنابراین متخصص تعمیر وای فای مودم تا زمانی که نداند مشکل به وجود آمده برای مودم ریشه در کدام قسمت آن دارد، نمی تواند به تعمیر وای فای مودم بپردازد یا به درستی آن را تعمیر کند. در نتیجه تخصص در عیب یابی در تعمیر وای فای مودم، ویژگی اساسی تعمیرکاران مودم است.

digibaan.ir/

شبکه های وای فای چگونه هک می شوند؟

  • اولین و مهمترین عامل هک وای فای این است که فقدان رمز عبور است.
  • فعال بودن WPS با این وجود که از رمز قوی و پیچیده و الگوی رمز گذاری WPA2 استفاده می کنید.
  • فعال بودن WPS با این وجود که از رمز قوی و پیچیده WPA استفاده می کنید.
  • استفاده از رمز عبور ساده و قابل دسترس WPE

نکته: WPS در واقع یک روش ساده ارتباطی بین دستگاه گیرنده مانند گوشی، لپ تاپ و … و مودم وایرلس می باشد.

وقتی وای فای شما هک می شود:
۱- هزینه اینترنت شما به طور غیر عادی سیر صعودی پیدا خواهد کرد.
۲- سرعت اینترنت به طور قابل توجهی کاهش می یابد.
۳- با هک شدن وای فای این خطر وجود دارد که هکر از این طریق به راحتی به اطلاعات شخصی دستگاه شما دسترسی پیدا کند.

منبع

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.